הצרטפו אלינו להשקעות חכמות בעסקים

הצטרפו אלינו למועדון המשקיעים וקבלו את העדכונים החמים ביותר להשקעות בעסקים ובמיזמים

אני מאשר את הצטרפותי למועדון המשקיעים ובכך מסכים לקבלת חומר שיווקי ותוכניות עיסקיות למייל תנאי שימוש במידע ובאתר.


מי אנחנו?


קבוצת גרופ אינווסט נוסדה לאחר סיעור מוחות שבהם הגעתי למסקנה, שיש הרבה אנשים, שמוכנים נפשית לפתיחת עסק,
אך פוחדים לקחת את הסיכון העצום שבהשקעת ההון העצמי אותו הם חסכו, בנוסף לכך, עליהם להסתכן במינוף (הלוואה) אותם הם יצטרכו לשאת,
לכל זה יש להוסיף את אובדן ההכנסות והמקום ה"בטוח" של המשכורת והתנאים, לפחות בטווח הקצר עד שהעסק יכניס מספיק בשביל ליהנות מפרותיו אם בכלל.

הרעיון הוא למעשה להפגיש בין יזמים ויוזמות שונות, לבין משקיעים פוטנציאלים שמוכנים להשקיע בהשקעה קבוצתית,
כלומר, הסיכון מתפזר בין כל חברי הקבוצה שמתגבשים לידי חברה / שותפות להקמת המיזם, הרעיון הוא להצטרף למיזם גדול ולחלק את סיכוניו בין הרבה משקיעים "קטנים" שלכל אחד קול אחד בהצבעות וכולם משקיעים את אותו הסכום הנדרש להקמת המיזם.

איך נולד הרעיון של קבוצת משקיעים או השקעה קבוצתית?


,לאחר עשור בהייטק ושוק ההון כאשר רציתי לצאת לדרך עצמאית, ראיתי שהעסקים שיכולים להצליח להניב תשואה ורווחים נאים נמצאים בפרויקטים גדולים שההון העצמי והמינוף (ההלוואה מהבנק) אינם בהישג יד. למשל חשבתי לעצמי איזה מגניב להביא את דנקן דונטס לישראל, אבל מי ייתן לי 12 מיליון ש"ח? ואז חשבתי רגע אם אני ועוד 20-30 אנשים שדומים לי בסטטוס חייהם ויש להם שאיפות דומות ישיקיעו 500 K-200K כל אחד, זה הופך לאפשרי במיוחד שכיום אנשים פרטיים משלמים זיכיון על מותג ישראלי 2 מיליון ש"ח, כלומר ב 10% מההשקעה בזיכיון לסניף של רשת ישראלית כלשהי, יש אפשרות להיות שותף במותג בינלאומי .. לא חסרות דוגמאות של רשתות בינלאומיות שנהנות ממוניטין עצום בעולם שמצליחות להרוויח שנים בישראל.

גרופ אינווסט אינה בית השקעות ואינה קרן השקעות


גרופ אינווסט אינה קרן השקעות ואינה משקיעה כספים של משקיעים כל תכלית הפרוייקט הוא ליצור שותפויות ולהפגיש בין משיקיעם ולגבשם לכדי קבוצת שתהפוך לחברה/שותפות בעסק חדש הרווח שלנו הוא מאחוזים בכול מיזם ומדי תיווך סימליים עבור גיבוש הקבוצה אין לראות באתר או במיזמים המוצעים באתר איזושהי המלצה להשקעה.

אז אם אתם מאמינים שאפשר לעשות שינוי ולהשקיע בצורה קבוצתית ולהיות חלק ממועדון משקיעים איכותי (ולא רק כמותי) צרו קשר וניפגש.