איך מתאגדים לקבוצת השקעה

קבוצות השקעה

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים במשרד שלכם, כרגיל בודקים ועונים למיילים, עוברים על לוח הזמנים שלכם לאותו היום, למעשה הכל מתנהל כרגיל, רק שבמקביל למשרה הקבועה שלכם, אתם נהנים מתשואה נוספת הנוצרת מהשקעה אותה בה השקעתם באמצעות הון עצמי אותו חסכתם במהלך השנים. אז כן, מסתבר שאין צורך לוותר על המשרה הרגילה שלכם. אין צורך לוותר על סולם הקריירה בו השקעתם את כל כולכם, למדתם והגעתם למקום של כבוד. במקום לחפש דרך עצמאית שאיננה פשוטה להתמודדות, דרך שבאחוז גבוה מהמקרים מובילה לכישלון ולהפסדים גבוהים של כספים, תוכלו להשקיע את הכסף אותו חסכתם בדרך חדשה – דרך הנקראת קבוצות השקעה. וודאי שמעתם על קבוצות השקעה בתחום הנדל״ן, תחום שמניב לא מעט כספים, אך למעשה כאשר אנו עוסקים בקבוצות השקעה ,הכוונה היא לאו דווקא לתחום הנדל"ן אלא לתחומים רבים אחרים.

השקעה קבוצתית איך זה עובד?

עשרות חברות, עסקים ומותגים הפועלים ברחבי העולם בין אם בארה״ב ובין אם באירופה נמצאים בתהליכי משא ומתן ומגבשים את דרכם העסקית לישראל. מותגים אלו נכנסים לארץ לאחר שבוצע עליהם חקר שוק מעמיק, סקרי צרכנות, סקרי דעת קהל והכל בכדי להתאים את אותם שירותים לצרכים של הקהל הישראלי.

השקעה קבוצתית – כסף קטן השקעות גדולות

דרכנו יתאפשר לקהל הישראלי להנות מאותם מותגים שעבור רובם הוא נוסע לחו״ל מדי שנה. תחומים כמו מלונאות, מזון, אופנה, רשתות בינלאומיות עושות את דרכן בדרך לישראל מה שמאפשר לכם להצטרף לקבוצת משקיעים שתפעל ביחד, תאחד את ההון העצמי שלה לכדי הון אחד ותביא לתשואה גבוהה, מה שלמעשה ישדרג לכל אותם אנשים שהם חלק בלתי נפרד מהקבוצה, את משכורת הבסיס אותה הם מרוויחים בחברה או בעסק בהם הם בחרו לעבוד. שדרוג הרווחים משמעו איכות חיים גבוהה יותר.

חברת GroupInvest מחפשת את אותם משקיעים המעוניינים לפתח את עצמם הן מבחינה עסקית כלכלית והן מבחינה אישית, לצמוח ולהיות חלק בלתי נפרד ממותגים בעלי שם עולמי, מותגים שהפכו תחום מסוים בו הם שוחים למעשה למה שהוא באותה מדינה.
business_word

יתרונות של קבוצת השקעה

• פוטנציאל חשיפה אדיר – הרעיון הוא לקחת מותגים מוכרים שרובנו מכירים ולהחדיר אותם לשוק הישראלי. אותם מותגים כבר זכו לחשיפה שלהם במדינה בה הם פועלים, לכן הם כבר מוכרים לרוב הקהל הישראלי, מה שהופך את תהליך ההטמעה לקל הרבה יותר מאשר לפתוח ולהשקיע ברשת או במוצר שאף אחד כאן לא מכיר.
• מינימום סיכון – כמה אנשים אתם מכירים שפתחו עסקים וסגרו תוך זמן קצר בשל חוסר יכולת להתרומם ולצמוח מבחינה עסקית. ובכן, כשכמה אנשים עם הון עצמי מתגבשים לקבוצה הם מקבלים כוח. כוח שווה כסף ולכן כשאתם משקיעים את הכסף אותו חסכתם או צברתם במהלך השנים לצד עוד אנשים במותג בטוח, סיכויי ההצלחה עולים בעשרות אחוזים. לעומת זאת, אם תבחרו להשקיע את הכסף שלכם לבד, אתם גם לוקחים את הסיכון לבד. כאן הסיכויים והסיכונים מתחלקים שווה בשווה בין כולם מה שיוצר הזדמנות עסקית יוצאת דופן.
• מינימום השקעה ומקסימום תוצאות – כשאתם פעולים בשיתוף פעולה עם עוד משקיעים מצד אחד אתם הבעלים של החברה ומצד שני אחראים על מינוי התפקידים השונים שבה. מצד אחד אתם ממשיכים להרוויח את המשכורת שלכם ומצד שני נהנים מהרווחים של העסק בו השקעתם, בשונה ממצב בו הייתם פותחים עסק והופכים עצמאיים. קבוצת ההשקעה היא בעלת המניות של המותג ולכן בשיתוף פעולה מלא הקבוצה ממנה את בעלי התפקידים לרבות מועצת המנהלים.